Mājaslapas pirmais iespaids 50 milisekundēs nosaka vai klients lasīs tālāk
Kādu pirmo iespaidu rada tava mājaslapa?
Tavs #mājaslapas pirmais iespaids liek pieņemt apmeklētājam lēmumu mazāk nekā vienā sekundē (lasi – mazāk nekā 1 sekundē) – vai viņš lasīs tālāk un dos tev iespēju, vai arī aizie.
Kāds ir tavas mājaslapas pirmais iespaids?
Ir 2020. Gads – un varbūt pamanīji, ka mājaslapa tavam biznesam vai zīmolam var gan palīdzēt tev attīstīties, gan tieši graut priekšstatu par biznesu. Tu vari nodrošināt inovatīvākos risinājumus vai šūt skaistāko apģērbu, bet, ja tava mājaslapa nemācēs to parādīt, tavs tēls interneta vidē tikai pasliktināsies. Daudz uzņēmēju vēl aizvien neapzinās, cik liela ietekme ir tavai mājaslapai, tās dizainam, saturam un pieejamībai dažādām ierīcēm.
Vēlamies padalīties ar pāris “mind-blowing” faktiem:
⛳️Mājaslapas apmeklētājs izveido viedokli par tavu zīmolu un biznesu 50 mili sekundēs – tas ir 0.05 sekundes un pieņem lēmumu, vai aiziet pie konkurentiem vai arī palikt. Tagad pārvērtē savu mājaslapu, ja ieej savā lapā – kāds ir tavs priekšstats par tavu biznesu – vai viss ir skaidrs uzreiz? Vai pasniegts tādā stilā, kas tikai papildina tava zīmola tēlu?
?Pirmais iespaids ir 94% saistīts tikai ar tās dizainu! Vai krāsas ir saskanīgas un sakrīt ar zīmola identitāti, vai fonts ir pietiekami viegli izlasāms, vai navigācija #mājaslapā ir skaidra un palīdz apmeklētājam uzreiz saprast (neklikšķinot), kas ir tas, ko tu piedāvā, kāds ir tavs komunikācijas stils un cik pieredzējis esi savā nozarē?
? Apmēram 70% mazo un vidējo uzņēmumu nav aicinājuma uz rīcību pirmajā atvērumā (Call-to-action). Mūsuprāt, tas ir tāpēc, ka liels skaits izstrādātāju un automātisko mājaslapu konstruktori nekad nepiedāvās definēt mērķi tavai mājaslapai. Pirms izstrādājam mājaslapu, mēs definējam tās mērķi, izstrādājam struktūru, klienta virzības ceļu un loģiski to visu saliekam klientam ērtā dizainā. Ja apmeklētājs ir ienācis lapā un viņš netiek virzīts uz mērķi – tā viņš arī aiziet no tavas mājaslapas.
Ceram, ka varējām palīdzēt pārdomāt pašas pamata lietas, kas palīdz uzlabot potenciālā klienta radušos pirmo iespaidu, ieejot tavā mājaslapā un izstrādāt to tā, lai viņš arī paliktu un konvertētos par maksātspējīgu klientu. Ja tev ir kādi jautājumi – droši jautā mums šeit vai raksti [email protected].