9 MINŪTES |Dizains | 10/08/2023
Jūsu mājaslapas panākumi ir atkarīgi no patīkamas un gludas lietotāja pieredzes (UX dizains) nodrošināšanas jūsu apmeklētājiem. Kas tad ir šis UX? Tulkojumā “Lietotāja pieredze” jeb User Experience.
UX dizaina izstrāde ir procesu un pieejas kopums Jūsu mājaslapas, web risinājuma, aplikācijas, produkta, interneta veikala izstrādē, kas nodrošina lietotājiem pozitīvu, efektīvu un patīkamu mijiedarbību ar digitālajiem produktiem, ņemot vērā viņu vajadzības, uzvedību un emocijas. Šajā procesā tiek ņemti vērā un analizēti interaktīvie elementi, to loģika un struktūra, nepieciešamība un nozīme lietotāja pieredzes ceļā.
Tāpat kā labi horeografēta deja, izcila lietotāja pieredze bez piepūles ved apmeklētājus digitālajā ceļojumā, bez piepūles rosinot vēlmi ar Jums sadarboties/ iegādāties jūsu produktu, vai liekot viņiem ērti aplūkot vai izmantot jūsu aplikāciju, programmu, web-risinājumu. No intuitīvas navigācijas līdz atsaucīgam dizainam katram elementam ir izšķiroša nozīme lietotāja uztveres un mijiedarbības veidošanā. Iedziļināsimies un izpētīsim vienas no pamata mājaslapas elementiem, kas veicina izcilu lietotāja pieredzi jūsu vietnē, un apmierina lietotāju vajadzības, liekot viņiem atgriezties! 💻
Intuitīva navigācija ir kā kompass, kas lietotājus nevainojami vada cauri jūsu mājaslapai. Nodrošinot skaidru un organizētu izvēlnes struktūru savā mājaslapā, ko papildina viegli atpazīstami nosaukumi, lietotāji bez piepūles var atrast to, ko meklē, uzlabojot savu pārlūkošanas pieredzi kopumā. Iesakām pāriecināties, lai mājaslabā būtu:
☑️Skaidra un organizēta izvēlnes struktūra.
☑️Konsekventi novietoti navigācijas elementi.
☑️Loģiski saistīts saturs un sadaļu grupēšana.
Responsīvs dizains ir mūsdienu web risinājuma, e-veikala pamats, nodrošinot, ka tas automātiski pielāgojas dažādiem ekrāna izmēriem un ierīcēm. Automātiski optimizējot saturu un funkcionalitāti, responsīvs dizains garantē konsistentu un lietotājam draudzīgu pieredzi apmeklētājiem neatkarīgi no ierīces, ko tie izmanto. Iesakām pārbaudīt un pielāgot lietotāja saskarnes elementus, lai tie piemēroti reaģētu uz pieskārienu mijiedarbību. Pārbaudiet, lai:
☑️Jūsu vietne pielāgojas un darbojas izcilidažādās ierīcēs un ekrānu izmēros, kas nodrošinās profesionālisma sajūtu.
☑️Saturs ir viegli lasāms un pieejams mobilajās ierīcēs.
☑️Lietotāja saskarnes elementi piemēroti reaģē uz pieskārienu mijiedarbību.
Digitālajā pasaulē mājaslapas ātra ielādes ātruma nepieciešamība ir nepārprotama, it īpaši mājaslapām un e-komercijas platformām. Ātrs ielādes ātrums ne tikai novērš lietotāju neapmierinātību, bet arī ievērojami ietekmē konversijas rādītājus, jo apmeklētāji ir gatavāki iesaistīties un konvertēties, kad viņus sagaida ātra un netraucēta mijiedarbības iespēja ar jūsu produktu vai pakalpojumu online. Parūpējies, lai jūsu web risinājumā būtu:
☑️Minimāli ielādes laiki, lai izvairītos no lietotāju neapmierinātības.
☑️Efektīvi optimizēti attēli un mājaslapas kods, kas veicina vietnes ielādes ātrumu.
☑️Kritiskā satura ielādes prioritāte pirms netik svarīgiem elementiem.(uztici šo savam web izstrādātājam)
Skaidrs mājaslapas saturs un konsekvents brendings ir pievilcīga zīmola esamības pamats arī online vidē. Tādā veidā jūs spējat ne tikai efektīvi nodot informāciju, bet arī atstāt apmeklētāju atmiņās jūsu zīmola identitāti – raksturīpašības, tonalitāti, nodoto stāstu, tādējādi arī veidojot uzticību un atpazīstamību. Pievērs uzmanību, vai jūsu vietnē ir:
☑️Uzrunājoša satura izmantošana ar virsrakstiem, apakšvirsrakstiem un apakšpunktu sarakstiem vieglai jūsu stāsta uztveramībai.
☑️Vienotas zīmola krāsas, izmantotie elementi atkārtojas stratēģiski nododot apmeklētājam savu zīmola stāstu.
☑️Vizuālā hierarhija, lai izceltu svarīgos elementus un vadītu lietotāju uzmanību viscaur mājaslapai vai e-veikalam.
Efektīvi aicinājumi uz rīcību (no angļu valodas tulk. Call to Action – CTA) ir kā ceļrādītāji, kas virza apmeklētājus uz vēlamajiem darbības veidiem jūsu mājaslapā vai e-komercijas vietnē. Integrētjot darbību orientētas frāzes, stratēģiski tos novietojot un izmantojot kontrastējošus dizaina elementus, CTA kļūst par vēlamo darbību aicinājumiem, kas konvertē apmeklētājus par potenciāliem klientiem, jo jūs aicināt tiem veikt konkrētu darbību, kas ir saskaņā ar izstrādātās mājaslapas mērķi. Pārliecinies, ka tavā mājaslapā vai e-veikalā ir:
☑️Skaidri definēti un uzrunājoši aicinājumi uz rīcību tekstos, pogās, attēlos.
☑️Izmantota uz darbību orientēta valoda, kas veicina lietotāju iesaistīšanos.
☑️Atšķirība starp galvenajiem un sekundārajiem CTAs.
Pārliecinies, ka tavā mājaslapā, e-veikalā ir iespējas lietotājiem sniegt atsauksmes un/vai sazināties ar atbalstu, saites ir klikšķināmas, un lietotāji var viegli aizpildīt formas, lai automatizētu ziņu sūtīšanas procesu. Ja tavā uzņēmuma darbības nozarē tas ir svarīgi, apsver čata opciju tavā tīmekļa vietnē. Iesakām paanalizēt, vai jums būtu noderīgas sekojošas funkcionalitātes:
☑️Iespējas lietotājiem sniegt atsauksmes un sazināties ar atbalstu?
☑️Vai nepieciešami ir interaktīvi elementi, piemēram, formas, aptaujas un tiešsaistes čats?
☑️Sociālo mediju dalīšanās (share) iespējas?
Ja jums ir interneta veikals, kurā ir produkti, varat piedāvāt pircējiem atstāt atsauksmi pēc pirkuma, vai arī atļaut uzdot jautājumus publiski, lai atbildes redz arī citi lietotāji. Tādā veidā sniedzot iespēju interaktīvi sazināties ar jūsu uzņēmumu/zīmolu. Detalizētāk par interneta veikalu izstrādi variet lasīt šeit.
Minimizēta lietotāja piepūle ir zelta atslēga, lai nodrošinātu izcilu lietotāja pieredzi jūsu mājaslapā. Vienkāršojot navigāciju, samazinot klikšķu skaitu, automatizējot procesus un piedāvājot intuitīvas funkcijas, piemēram, meklēšanu, kur tiek ieteikti produkti, jūsu aplikācija vai mājaslapa ļauj lietotājiem bez piepūles sasniegt savus mērķus, liekot tiem kļūt apmierinātiem un pavadīt vairāk laika, kas rezultējas laimīgos klientos. Pārbaudi sava e-veikala apmaksas procesu un lūdz mērķa auditorijai – draugiem, ģimenes locekļiem un klientiem sniegt atsauksmes. Optimizē un atkārto.
☑️Vienkāršots lietotāju ceļš ar minimālām darbību pakāpēm un klikšķiem.
☑️Iepriekš aizpildītas formas vai saglabātas preferences, lai samazinātu laiku datu ievadei.
☑️Intuitīva meklēšana un pārdomātas ieteikšanas funkcijas, lai palīdzētu lietotāju lēmumu pieņemšanā.
🎯Šie ir daži no pamatpunktiem, bet atceries, ka šis saraksts nav pilnīgs, un dažām vietnēm var būt unikālas prasības, pamatojoties uz to konkrētajiem mērķiem un mērķauditoriju. Tāpēc, pirms veidojam jebkuru tīmekļa vietni – mājaslapu, interneta veikalu, web risinājumu, custom programmēšanas risinājumu, mēs veicam pētījumu fāzi, projekta plānošanu un definējam visas nepieciešamās funkcijas un prasības, kuras web risinājumam ir jāpilda, lai sasniegtu mērķus un strādātu, lai veicinātu jūsu biznesa panākumus. Lasī arī par galvenajiem aspektiem, kā profesionāli izstrādāta mājaslapa var palīdzēt biznesam šeit.
Brandsite izstrādes process ietver izpētes fāzi, plānošanu, UX/UI dizaina izstrādi, mājaslapas izveidi, testēšanu un uzturēšanu. Mēs novērtējam ilgtermiņa attiecības ar mūsu klientiem, turpinot uzraudzīt un optimizēt jūsu uzņēmuma seju online vidē un tās veiktspēju!
Sazinies ar mums ar savu projektu ideju, noklikšķinot uz zemāk esošās pogas, un redzēsim, vai kopīgi varam palīdzēt jūsu biznesam vairot panākumus, izmantojot mājaslapu, e-komercijas vietni vai dažāda sarežģītības līmeņa web risinājumu! Uzdod savu jautājumu mums, spiežot uz pogas zemāk. ⬇️
Portfolio
Mājaslapas ,
Elementor ,
UI/UX
Nuxt.js ,
Custom WP ,
Headless WP
Mājaslapas ,
Elementor
E-komercija
Mājaslapas ,
Elementor
Mājaslapas ,
Elementor
Mājaslapas ,
Elementor
Mājaslapas ,
Elementor
E-komercija ,
Elementor ,
UI/UX
Mājaslapas ,
Elementor
Mājaslapas ,
Elementor
E-komercija ,
Elementor
Custom WP ,
UI/UX
E-komercija ,
Custom WP ,
UI/UX
E-komercija ,
Elementor
Elementor ,
Mājaslapas
E-komercija ,
Elementor
Custom WP ,
Mājaslapas
Custom WP ,
Mājaslapas
E-komercija ,
Custom WP
Jūsu mērķi ir mūsu!
SIA BRANDSITE. Rīga, Rūpniecības 30. LV41203071628
Sasniegsim kopā?
VIEW
SOUND
SWIPE
DRAG
Uz augšu